Lydighetsstevne med Ida

with 2 comments

Jeg og Ida har vært på lydighetsstevne igjen, også denne gangen i klasse 1. Vi fikk opprykket første gangen, men jeg har det ikke noe travelt med å rykke oppover i klassene. Greit med litt konkurranseerfaring med ny hund. 🙂 Ida gikk fint, var endel jeg var fornøyd med. Dessverre nullet hun på fellesdekken, en hannhund på siden av henne var veldig interessert og satt oppreist og bevegde seg mot henne mens han inviterte og bydde opp. Hun lå knallfint først, med full fokus på meg, men så reiste hun seg og møtte hannhunden på halvveien. Sure poeng, men også kjipt med tanke på erfaringen hun får. En ting jeg lærte av denne konkurransen var også at man drypper ikke flåttmiddel i nakken på hunden dagen før konkurranse, for da får man selvsagt at hun klør på dryppstedet dagen etterpå, under lineføringa. Jaja, hun gikk fint utenom det da. *ler* Snille Veronica filmet for oss, så her kommer filmen:

 

Synes prinsessa gjorde en grei figur, mangler litt fart på innkallingen og tjuvstarter litt på avstanden. Er veldig fornøyd etter denne konkurransen. Synes 2. premie med 157,5 poeng er bra med 30 poeng borte på fellesdekken. Vi fikk 3. plass og pokal også. Jeg har en fin prinsesse jeg. 🙂

Written by Carina

27. september 2012 kl. 22:09

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gratulerer så masse jenter 😀

    Dere er kjempe flinke! ❤

    brukshundenMarthe

    27. september 2012 at 22:32

  2. Dere er kjempe goe!! Et utmerket team! 🙂 🙂 ❤

    Veronica

    28. september 2012 at 22:25


Legg igjen en kommentar